התפתחות אישית בדרך להשגת יעדים
התפתחות אישית בדרך להשגת יעדים

הפער בין מה שאני רוצה להשיג לבין תחושת המסוגלות שלי והזמנה לסדנה

לפני כשנתיים עזבתי את מקום העבודה שלי. היתה לי תחושת מסוגלות גדולה למימוש את חלומותי. אמרתי לעצמי שמספיק שיש בודדים בעולם המצליחים לעשות את מה שאני הייתי רוצה לעשות, כדי להבטיח שגם אני אוכל להצטרף אליהם ואהיה מסוגלת לעמוד איתם באותה השורה.

בגדול, אני מאמינה שצדקתי, אבל לא הבנתי אז, ולא ראיתי את הדרך הארוכה שעלי לצעוד בה על מנת להגיע למחוז חפצי. לא ידעתי שאת הדרך אני צריכה ללמוד לפלס, ואחרי שנים של השקעת אנרגיה בפילוס נתיבים אחרים זה לא הולך להיות קל. עוד למדתי, שלסלילת נתיבים שונים יש צורך בכישורים שונים ורק רצון ונחישות זה לא תמיד מספיק.

הגעתי למצב שנתקלתי בחומות. מכירים את הקולות החמודים בראש שלכם שתמיד בטוחים שהם יודעים יותר טוב ממכם? אז החמודים שלי בנו חומות, ובמשך תקופה כאבו לי הכתפיים, ואפילו שידעתי שהחומות על גבי הכתפיים שלי נבנות מתוכי, לא ידעתי איך לשבור אותן. מה שכן ידעתי זה שאני אפעל למען הסרתן.

התחלתי בטיפול ולמדתי לקבל את הקצב שלי, גם אם הוא איטי מידי לטעמי, ולהכיר את עצמי עוד קצת. במקביל לטיפול, השתתפתי בסדנת בייסיק של סינרג’י שהתקיימה במרכז הארץ. לסינרג’י יש מרכז למידה בניו יורק והמנחים שלהם מגיעים לעיתים לארץ להעביר סדנאות. סדנת הבסיס הכירה לי מושגים חדשים והפנתה אלי מראה שבה יכולתי לראות את עצמי ולשאול שאלות מהותיות. בסדנה הבנתי שקיים פער גדול בין מה שאני רוצה להשיג לבין תחושת המסוגלות שלי ושביכולתי (וביכולתו של כל אחת ואחד) לצמצם את הפער הזה, באמצעות עבודה עצמית הכוללת בין היתר יכולת מודעות גדולה.

את הטיפול הפסקתי, כי הרגשתי “עובדת” בלהיות מטופלת במקום לעבוד במה שאני רוצה להשיג בחיי, והמשכתי לתרגל כלים שקיבלתי.

לפני כשנה חברתי הטובה הציעה שאגיע לבקרה בניו-יורק ולסדנה המתקדמת של סינרג’י שהתקיימה בעיר. סדנת הבסיס בהחלט השאירה עלי רושם טוב ושמחתי להגיע לסדנת ההמשך. קשה להסביר מה קורה בסדנאות, בעיקר כי כל אחד חווה אותן אחרת. מה שכן, אני יכולה להסביר את התחושות שעלו בי בעקבות הסדנה ואת התחושה החזקה ביותר שחוויתי והיא שהכתפיים הפסיקו לכאוב. זה היה מאוד מוחשי ומשהו השתנה בראיית העולם שלי. אסימונים נפלו, הגב הזדקף וגם, יש לציין, העיר ניו יורק העוצמתית עזרה לתחושות לשבת טוב. הרגשתי קלילה, ללא משא עודף על הכתפיים, והרגשתי שקיבלתי את זכות הבחירה האמיתית בחיי. זו שאפשר לבחור בה וגם ליישם. היה ברור שדרך ארוכה עוד לפני, אבל המחסומים בדרך ירדו ועם אלו שעוד יגיעו קיבלתי כלים להתמודד. הייתי ועודני מלאת תודה למתנה שהענקתי לעצמי בהגיעי לניו-יורק. אחד הדברים שהיו לי ברורים הוא שכל אחד יוכל להרוויח מסינרג’י. כל אחד נמצא בשלב אחר באמונותיו ומחסומיו ומכל שלב ניתן לצמוח עוד יותר, ולכן אני ממליצה לכל אחד להשתתף בסדנאות ותמיד שומרת על פתיחות לאפשרויות נוספות לצמיחה אישית.

לשמחתי והתרגשותי הרבה סינרג’י מגיעים להעביר סדנה נוספת בישראל בנושאים החדשים לי.

נושאי הסדנה:

  • יצירת שפע ושגשוג.
  • שחרור מחסמים שמונעים מאיתנו שגשוג בכל תחומי החיים.
  • שחרור מאמונות, עמדות ותחושות לגבי כסף, הצלחה והערכה עצמית.

ברור לי שאני הולכת לעבר קפיצה נוספת בתהליך האישי שלי ואני מזמינה אתכם להצטרף אלי.

הסדנה תתקיים בימים שישי ושבת, 27-28/4 בתל אביב

שישי 9:00 – 16:00

שבת 10:00 – 18:00

העלות שלה היא US$395 וזו הזדמנות מצויינת להעניק לעצמי סופ”ש מעצים ומפרה.

למי שתרצה או ירצה להגיע גם (ולפגוש אותי כמובן)  אני מצרפת את טופס ההרשמה Registration Form – Short Form for A&P Israel 2018. יש לסרוק ולשלוח לפיטר שהוא המנחה מסינרג’י pgriffiths@synergyeducationinc.com

אם יש שאלות נוספות או צורך בפרטים נוספים ניתן לפנות ליהלי 052-3866455

Never give up, Never give up, Never give up, You are not alone

וגם אני כאן בשבילך

דנה

 

2 thoughts on “הפער בין מה שאני רוצה להשיג לבין תחושת המסוגלות שלי והזמנה לסדנה”

Comments are closed.